اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Wanted Dead

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازی اکشن استودیوهای ۱۱۰ اینداستریز و سولیل با نام Wanted: Dead که در سبک سایبرپانک ساخته می‌شود، نوید یک اثر جذاب و هیجان‌انگیز را می‌دهد. در این بازی افسر هانا استون (Hannah Stone) در دنیایی سایبرپانکی با درون‌مایه‌ای انیمه‌ای، به دنبال یک پلیس سایبورگ است. از ترکیب وحشیانه‌ی شمشیرها و اسلحه‌های او در حملات به طرز چشم‌گیری استفاده می‌شود و تکه تکه شدن دشمنان مطمئناً رضایت فوق‌العاده ای را به همراه خواهد داشت.

این بازی اکشن ماجراجویی تک‌نفره‌ی سوم شخص به وضوح سرشار از طنز و شوخ طبعی است و به همان اندازه که در تریلرها شرارت و حملات خونین هانا استون را به تصویر می‌کشد، می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد، می‌توان از هم اکنون منتظر برخی از انتقادات به سبک طراحی این بازی بود، اما گیم‌پلی آن می‌تواند به تنهایی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. قطع کردن اعضای بدن مطمئناً پاداش رضایت‌بخشی برای غلبه بر دشمنان سرسخت خواهد بود و در نتیجه، می‌توان چنین برداشت کرد که بازی Wanted Dead سرگرمی را اولویت خود قرار داده است.

جالب است بدانید که توسعه‌دهندگان بازی Wanted: Dead در استودیوی سولیل (Soleil)، افرادی هستند که کارنامه‌ای فوق‌العاده درخشان و افسانه‌ای دارند. این تیم متشکل از گروهی است که پیش‌تر روی Ninja Gaiden و Dead or Alive کار کرده بودند. تاکید بر سیستم مبارزات در این بازی نیز به دلیل سابقۀ اعضای تیم توسعه صورت گرفته است؛ آن‌ها استادان خلق مبارزات خشن هستند. البته، این بدان معنا نیست که گیمرها می‌توانند تنها به وسیله‌ی فشردن چند دکمه به صورت مداوم از میان انبوهی از دشمنان بگذرند و در کل زمان تجربه‌ی بازی به سلاخی کردن دشمنان به وسیله‌ی اسلحه‌ی محبوب خود بپردازند. در واقع، گیم‌پلی این بازی نیاز به تسلط بر سیستم‌های مختلف مبارزه‌ای دارد و فراگیری ترکیبی از مکانیک‌های جنگ تن به تن، اسحله‌ی سبک و سنگین و حتی شمشیر برای ادامه دادن روند بازی بسیار مهم است. در نتیجه، تجربه‌ای که استودیوی خالق این بازی روی آن تاکید دارد، بسیار جالب‌تر از فشردن چندین دکمه به صورت مداوم است. طبق وعده‌های تیم سازنده، این بازی میزبان گیم‌پلی‌‎ای عمیق و فنی‌ خواهد بود و گیمرها باید راه خود را برای فراگرفتن مکانیک‌های آن طی کنند.

بازی Wanted Dead تمرکز زیادی روی داستان خود دارد و این بخش از محتوای خود را به یک هفته از زندگی افسر هانا استون و “Zombie Squad” اختصاص داده است. این پلیس نخبه‌ی ساکن در هنگ‌کنگ، به عنوان یک واحد تخصصی خارج از مرزهای سنتی نیروهای پلیس کار می‌کند. هدف او کشف یک توطئه‌ی بزرگ است و تریلرهای گیم‌پلی‌ای که تاکنون از این بازی دیده‌ایم نیز به معمایی پیرامون پیشینۀ مرموز قهرمان Wanted: Dead اشاره می‌کنند و گویی حقیقتی ناگفته در دل آن وجود دارد. شاید هانا نمی‌داند که یک سایبورگ است؟ البته در این صورت تنها با یک پیچش داستانی که مستقیماً از دل Blade Runner برگرفته شده است مواجه خواهیم شد.

جستجو