اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Tiny Tina’s Wonderlands – The Chaotic Great Edition

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

داستان بازی Tiny Tina’s Wonderlands درواقع با محوریت یک بازی رومیزی در جریان است که تاینی تینا نقش دانجن مستر آن را ایفا می‌کند و قوانین بازی را به دلخواه تغییر می‌دهد. شما هم در نقش کاراکتر اصلی، باید اتفاق‌های این بازی را دنبال کنید و در جهان فانتزی آن، مشغول ماجراجویی شوید. از همان شروع بازی، مشخص است که حال و هوایی به‌مراتب فانتزی‌تر نسبت به نسخه‌های اصلی بوردرلندز دارد؛ حضور موجوداتی از یک تک‌شاخ بامزه گرفته تا Dragon Lord که آنتاگونیست اصلی بازی و جادوگری بسیار قدرتمند است، این فضای فانتزی را کاملا به‌رخ می‌کشند و این موضوع، حتی در طراحی سلاح‌ها و در دسترس بودن مواردی مثل جادو یا سلاح سرد هم نمایان است. بااین‌حال وقتی صحبت از داستان می‌شود، نباید خیلی انتظار روایتی پیچیده و عمیق را از بازی داشته باشید و دقیقا مثل نسخه‌های اصلی مجموعه، “سرزمین‌های عجایب تاینی تینا” هم خیلی همه‌چیز را جدی نمی‌گیرد و به همین دلیل هم داستان کلی، انسجام و چفت و بست خیلی زیادی ندارد.

اما با وجود این مسئله، دنبال کردن اتفاق‌های Tiny Tina’s Wonderlands تا پایان جذاب باقی می‌ماند و دلیل اصلی این موضوع هم چیزی نیست جز نویسندگی درجه‌یک بازی و اجرای بسیار عالی کاراکتر‌ها. از همان ابتدا، متوجه خواهید شد که وقایع این جهان فانتزی، به طنزی فکر‌شده و بسیار به‌اندازه آمیخته شده و تیم نویسندگان، با ظرافت تمام دیالوگ‌ها را نوشته‌اند. مکمل این نویسندگی قوی، صداگذاری واقعا بی‌نقص شخصیت‌ها، از تاینی تینا گرفته تا ولنتاین و سایر NPC‌هایی است که در جهان بازی ملاقت می‌کنید.

بازی Tiny Tina’s Wonderlands همچنین ارجاعات جالب و بامزه‌ای به بازی‌های دیگر دارد و به خیلی از آثار مشهور مخصوصا صنعت بازی رحم نکرده و کاراکتر‌هایی الهام‌گرفته از آن‌ها را در قالب NPC به دنیای خودش آورده و خیلی وقت‌ها، هر طور که خواسته با آن‌ها شوخی کرده است! ترکیب همه این‌ها، منجر به اثری شده که شاید داستانش فاقد انسجام و یکپارچگی درستی باشد، ولی همراه شدن با وقایعش هم مفرح است و هم واقعا لذت‌بخش و صداپیشه شخصیت‌های آن هم به قدری درجه‌یک کار کرده‌اند که برخی کاراکتر‌ها تا مدت‌ها در ذهن‌تان باقی خواهند ماند؛ مخصوصا خودِ شخصیت تاینی تینا با صداپیشگی اشلی برچ.

جستجو