اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Diablo II Resurrected v1.5.73090

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

نسخه ریمستر عنوان محبوب دیابلو ۲ تحت عنوان بازی Diablo II Resurrected توسط بلیزارد منتشر شد. این نسخه ریمستر در کنار بهبودهای بصری و اصلاحات فراوان در گیم‌پلی، بسته الحاقی Lord of Destruction را نیز در خود جای داده است. طبق گفته راد فرگوسن، تهیه‌کننده بازی، این اثر قرار است «یک ریمستر باشد و نه یک بازسازی». ریمستر دیابلو ۲، روی کنسول‌های نسل نهمی و پی سی، با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. بازی همچنین روی پی سی از مانیتورهای فوق عریض هم پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های خاص کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت مثل SSD سریع هم برای بارگذاری سریع‌تر بهره می‌برد.

در طرف دیگر، بازی Diablo II Resurrected روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و سوییچ با رزولوشن پایین‌تری اجرا خواهد شد و همچنین این امکان برای گیمر‌ها فراهم شده تا هر زمان که خواستند، بین نسخه ریمستر با جلوه‌های صوتی و بصری بهبود‌یافته و مواردی چون نورپردازی‌های طبیعی‌تر و نسخه اصلی بازی سوییچ کنند. بلیزارد به‌عنوان ناشر و ویکاریوس ویژنز به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی، همچنین تمام ویدیو‌های سینمایی بازی را که در مجموع ۲۷ دقیقه زمان دارند، به‌صورت کامل بازسازی کرده‌اند تا کیفیت بالایی داشته باشند. در نهایت با اینکه خبری از امکان بازی به‌صورت Co-Op آفلاین وجود نخواهد داشت، بلیزارد اعلام کرده که حالت چندنفره آنلاین بازی با پشتیبانی از ۸ بازیکن همزمان قابل تجربه است.

چنان که در تریلر بازی دیده می‌شود، بازی Diablo II Resurrected دارای همان سبک گیم پلی قدیمی با ویژگی‌های خاص خود خواهد بود که تنها شامل پیشرفت‌های گرافیکی شده است. این عنوان که به نحوی همان سبک تازه اولین عنوان را دنبال می‌کرد، برخی المان‌های جدید و بخصوص پیشرفت گرافیکی را وارد بازی کرد که هنوز هم برای آن دوران، بی‌نظیر شمرده می‌شود.

جستجو