اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

The Dark Pictures Anthology The Devil in Me

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me به‌عنوان چهارمین عنوان از مجموعه دارک پیکچرز محسوب می‌شود و آخرین نسخه در فصل اول آن نیز است. سازنده Until Dawn این اثر را برای عاشقان ترس ساخته و می‌توانید به تنهایی یا همراه با دوستان خود به سراغش بروید. گروهی از سازندگان یک فیلم مستند، تماسی مرموز دریفت کرده و به واسطه آن، قرار است که داستان یک قاتل سریالی به‌نام اچ. اچ. هلمز را بررسی کنند. این فرصتی است که کارآگاهان از ماجرا سر در آورده و به سراغ سرنخ‌هایی بروند که در شناسایی قاتل به آن‌ها کمک خواهد کرد. بازی در قلعه‌ای مرموز دنبال شده و سازندگان کاملا آن را برای قسمت جدید توسعه داده‌اند.

همه چیز آن‌طور که به‌نظر می‌رسد نیست و کارآگاهان متوجه میی‌شوند که همه آن‌ها تحت نظر بوده و حتی فردی به آن‌ها آسیب می‌رساند. ناگهانی اتفاقاتی روی می‌دهد که فرای تصور آن‌ها بوده و داستان اصلی از اینجا شروع خواهد شد. در این سرزمین، هیچ چیز آن‌طور که باید نیست و شما می‌توانید از یک سری آیتم جدید برای نجات جان خود استفاده کنید. بازی یک سری ویژگی‌های خاص به همراه دارد و می‌توانیم به فهرست شخصیت‌ها و وضعیت‌ آن‌ها، پازل‌های مبتنی بر ابزارها و همچنین حرکاتی اشاره کنیم که گسترده بوده و به دویدن، پرش و صعود از هر گوشه هتل به گوشه دیگر اطلاق می‌شود.

باید خلاقیت خود را در بازی TDPA: The Devil in Me بالا برده و به سراغ هیولایی شیطانی بروید که هم‌اکنون در قالب مرگبارترین قاتل سریالی آمریکا در بازی جولان می‌دهد. باید فرار کرده و از اتاق‌های کشتار عبور کنید. با حرکات استادانه می‌توانید جان سالم به در برده و مرگ خودتان را به عقب بیندازید. طراحی داستان کلی بازی پیرامون قاتل بوده و شما صرفا باید خودتان را با آن مچ کنید. آزمون‌های وحشتناکی در بازی از شما گرفته می‌شود و باید تحمل اتفاقات مختلف را داشته باشید. حالت دو نفره هم در بازی داریم که مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است. داستان بازی را به‌صورت آنلاین و همراه با یک دوست می‌توانید دنبال کرده و در صورت علاقه هم بخش آفلاین ۵ نفره را برای هیجان بیشتر دنبال کنید.

جستجو