اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Them and Us v1.0.8

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Them and Us در سبک ترسناک و بقا عرضه شده است و تمرکز جالبی روی جو دلهره‌آور خود و رفتن روی ذهن بازیکن دارد. شخصیت اصلی بازی کابوس‌های عجیب و بی‌پایانی دارد و با وارد شدن به این داستان، قصد دارد که از آن‌ها رها شود. شما باید حقیقت پنهان در گذشته آلیشیا را کشف کرده و به دل خطر بزنید. بازی در سال ۱۹۷۸ جریان دارد، جایی که اتوبوسی در جاده‌ای ترسناک به راه خود ادامه داده و هیچ ماشین دیگری در مسیر وجود ندارد. جاده کم کم به پیچ و خم‌های متعدد رسیده و خاکی می‌شود. اتوبوس در نهایت تصادف وحشتناکی کرده و تنها یک زن که آلیشیا نام دارد، از این این اتفاق جان سالم به در می‌برد.

ذهن آلیشیا دچار درگیری متعددی بوده و زندگی‌اش وارد تراژدی شده است. او تک و تنها به دل داستان زده و مجروح و تنها، باید در این بیابان زنده بماند. در اطراف وی، کابوسی سورئال و مرگبار پرسه می‌زند و بی سر و صدا و آرام، به آلیشیا نزدیک خواهد شد. او باید برای زندگی خود مبارزه کند. حوادثی مختلفی در پیرامون وی وجود دارد که آلیشیا هیچ درکی از آن‌ها ندارد. یک تغییر می‌تواند جهان اطراف وی را تحت تاثیر قرار دهد. با فرا رسیدن شب، آلیشیا بیش از پیش وارد ناشناخته‌ها شده و جان خودش را به خطر می‌اندازد. حال سوال اصلی اینجاست که آیا آلیشیا می‌تواند از این اتفاقات جان سالم به در ببرد یا خیر؟

از ویژگی‌های کلیدی این بازی می‌توانیم به دوربین ثابت همراه با کنترل گیم‌پلی راحت آن اشاره کنیم که همانند آثار قدیمی دوربین ثابت ادامه پیدا می‌کند. نمای سوم شخص بازی حس ترس و دلهره جالبی را ایجاد کرده است و بعد از مدت‌ها می‌توانید چنین تجربه‌ای را با بازی Them and Us داشته باشید.

جستجو