اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

NBA 2K23 – Michael Jordan Edition

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی NBA 2K23 بار دیگر با پتانسیل بالای خودش بازگذشته است و می‌توانید بهترین شبیه ساز بازی بسکتبال را داشته باشید. مانند بهترین بازیکنان جهان اثبات کنید که استعداد وافری در این ورزش داشته و می‌توانید در بخش MyCAREER بهترین عملکرد خود را به نمایش گذارید. ستاره‌های امروزی دنبال بسکتبال همراه با افسانه‌های جاودانی که فراموش‌شان نکرده‌ایم، در بخش MyTEAM حاضر هستند و می‌توانید رقابت‌های جذابی را در این بخش تجربه کنید. می‌توانید لیگ منحصربه‌فرد خود را ایجاد کرده و رقابت‌ها را در مسیری جدید ادامه دهید. با تیم‌های NBA یا WNBA همراه شده و با دوستان خود هم بازی کنید و گیم‌پلی واقعی را در این بازی داشته باشید.

در این بازی کنترل بیشتری روی گیم‌پلی بازی خواهید داشت و می‌توانید در هر دو طرف توپ را حس کنید. باید حرکات مبتنی بر مهارت‌های تهاجمی خود را به نمایش گذاشته و به سمت سبد حرکت کنید. پتانسیل شما به‌عنوان یک مدافع هم می‌تواند نقش زیادی در پیروزی شما داشته باشد. باید به‌عنوان یک مدافع حرکت کرده و مکانیسم‌های دفاعی جدیدی را هم در حالت یک به یک پیاده‌سازی کنید. بازیکنان به این ترتیب توان عبور از سد دفاعی شما را نخواهند داشت. بازیکنان آزاد هم در هر نوبت داریم که تجربه‌ای ناب به شما هدیه خواهند داد. یک سفر حماسی و همه جانبه در انتشار شما است.

در بازی می‌توانید می‌توانید از سمت زمین‌های بکر شروع کرده و به سراغ مناظر زیبای بازی بروید. باید قایق‌های زیبا را پیدا کرده و سوار بر آن‌ها ادامه دهید. می‌توانید سفرهای ساحلی جذابی را هم داشته و یک بسکتبال ساحلی ناب را تجربه کنید. چالش‌های دیگری را هم داریم که هر کدام جلوه‌های بصری خاصی در این بازی دارند و می‌توانید پیش روید و بازی ناب NBA 2K23 را تجربه کنید.

 

جستجو