اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

POSTAL 4 No Regerts

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی POSTAL 4 No Regerts درواقع ادامه ای بر نفرت‌انگیزترین بازی تاریخ یعنی سری دوم این مجموعه می باشد که با اکثریت افرادی که نسخه دوم را توسعه داده اند، قرار است ساخته شود. این بازی یک اثر کمدی جهان آزاد است که با دوربین اول شخص و حال و هوای شوتر شکل گرفته است. کمپانی نام آشنای Running with Scissors وظیفه توسعه و انتشار این بازی را بدست گرفته. گیم پلی بازی به صورت سندباکس می باشد و هرطور که با محیط بازی برخورد کنید، عواقب خاص خود را خواهد داشت.

ماموریت های جانبی نیز در محیط بازی طراحی شده اند که جوایز خاص خود را دارند و می توانید آن ها را نادیده بگیرید و فقط خرابکاری های اصلی خود را انجام بدهید. شهر جدید Edensin در قسمت جدید فرنچایز پستال به چشم می خورد که در مرز مکزیک قرار گرفته است. داستان بازی چندین سال پس از وقایع دومین بسته الحاقی بازی Postal 2 روایت می شود. ماشین شما دزدیده می شود و این شما هستید که پای پیاده باید به دنبال شغلی جدید در شهری ناآشنا برای خود بگردید.

هر روز در بازی POSTAL 4 No Regerts ماموریتی به شما محول می شود که مامور امنیتی زندان، کارگر فاضلاب، جمع آوری حیوانات در روزهای دوشنبه و … تنها بخشی از وظایف عجیب شما خواهند بود. اسلحه اضافی، ماموریت های جذاب در شهر Edensin واقع در آریزونا و لباس های متنوع برای کاراکتر اصلی بازی می تواند بخشی از المان های مورد نظر در گیم پلی باشد. بومرنگ محبوب سری پستال با نام Machete، قوطی گاز برای پرتاب آتش به مردم شهر و بیل مرگبار در این بازی قابل دسترس هستند تا حال و هوای سری قدیمی Postal برای شما دوباره زنده شود. تله های متعدد را در سطح شهر کار گذاشته و آشوب به پا کنید! آتش انداز خود را به راه کنید تا ساکنین Edensin را به آتش کشیده و کمی از خرابکاری های خود لذت بیشتری ببرید.

جستجو