اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

My Little Pony: A Zephyr Heights Mystery

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی My Little Pony A Zephyr Heights Mystery یک تجربه جذاب در سبک ماجراجویی و معمایی است که برای پلتفرم‌های PC، PlayStation، Switch و Xbox منتشر می‌شود. بازی دنیای جادویی عجیبی به‌نام Equestria را به نمایش می‌گذارد. جالب است بدانید که گوشی‌ها به پیتزا تبدیل می‌شوند، جاذبه زمین شکسته می‌شود و رنگ‌ها به هر طرف پخش می‌شوند. وظیفه‌ی شما، در نقش یکی از شخصیت‌های اصلی بازی (Sunny، Hitch، Izzy، Pipp، Zipp یا Misty)، این است که با استفاده از قدرت دوستی و مهارت‌های خاص خود، راز این جادوی ناپایدار را کشف کنید.

این بازی به صورت تک‌نفره یا دو نفره قابل انجام است. شما در شهر Zephyr Heights، شهری درخشان در آسمان که پر از پونی‌های مختلف است، به گشت و گذار می‌پردازید. در طول بازی، باید با پونی‌های مختلف تعامل داشته باشید، معماها را حل کنید، آیتم‌های خاص را پیدا کنید و با دشمنان مبارزه کنید. ویژگی‌های کلیدی شامل کاوش در شهر Zephyr Heights است که به عنوان شهری زیبا و پر از شخصیت‌های جالب دیده می‌شود. بازی به صورت تک‌نفره یا دو نفره قابل تجربه است و بسته به سلیقه‌تان می‌توانید به سراغش روید.

استفاده از مهارت‌های خاص هر شخصیت برای حل معماها و پیشرفت در بازی را هم داریم و مبارزه با دشمنان و غلبه بر چالش‌های مختلف می‌تواند چالش برانگیز باشد. جمع‌آوری آیتم‌های خاص و عکس گرفتن با پونی‌های مورد علاقه خود را هم می‌توانید در ادامه طی ساعت‌ها داشته باشید.

جستجو