اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Manor Lords v0.7.965 (Early-Access)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Manor Lords یک تجربه نو و جذاب در سبک استراتژی حماسی قرون وسطایی است که به تازگی منتشر شده و نظر بسیاری از منتقدین و بازیکنان را به‌خود جلب می‌کند. بازی توسط Slavic Magic توسعه یافته و Hooded Horse آن را منتشر می‌کند. این اثر به شما امکان می دهد زندگی یک ارباب قرون وسطایی را تجربه کنید. شما با یک دهکده کوچک شروع می کنید و باید آن را به یک شهر پر رونق تبدیل کنید. برای رسیدن به این هدف، باید منابع را مدیریت کنید، زنجیره های تولید را بسازید و از طریق تسخیر سرزمین های خود را گسترش دهید.

این بازی بر اساس هنر و معماری اواخر قرن چهاردهم فرانکونی الهام گرفته شده است و بر صحت تاریخی در گیم پلی و بصری تأکید دارد. به جای استفاده از کلیشه های رایج قرون وسطایی، Manor Lords سعی می کند تا دنیایی اصیل، رنگارنگ و باورپذیر را به تصویر بکشد. در این بازی المان‌های سرگرم کننده متعددی وجود دارد که شما را به وجد خواهد آورد. شهرسازی عمیقی را در بازی شاهد هستیم. دهکده خود را گسترش دهید، خانه ها و ساختمان های جدید بسازید، زیرساخت ها را مدیریت کنید و شهروندان خود را راضی نگه دارید.

مدیریت منابع و تولید هم اهمیت بالایی دارد. می‌توانید منابع مختلفی را جمع آوری کنید، صنایع دستی را توسعه دهید و زنجیره های تولیدی پیچیده ای برای تأمین نیازهای شهر خود ایجاد کنید. نبردهای تاکتیکی بازی را نیز فراموش نکنید. ارتش خود را رهبری کنید و در نبردهای میدانی بزرگ در زمان واقعی با دشمنان خود بجنگید. بازی Manor Lords فصول پویا و آب و هوای قابل تغییری هم دارد. با تغییر فصل ها و تاثیرات آب و هوا بر سرزمین خود سازگار شوید.

جستجو