اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Atlas Fallen

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Atlas Fallen یک ویدیوگیم نقش‌آفرینی فانتزی حماسی است که بازیکن‌ها را به سفری غیرمنتظره در دنیایی عظیم و پوشیده از شن می‌برد. در این بازی کنترل قهرمانی را در دست می‌گیرید که دربرابر God Thelos ظالم می‌ایستد و با موجودات وحشتناکی با نام Wraith مبارزه می‌کند. گیمرها پس از پوشیدن دستکش آهنی توانایی‌های خارق‌العاده‌ای را به‌دست می‌آورند که می‌توان از آن‌ها و سلاح‌‌های تغییرشکل‌دهنده‌ برای مقابله با ریث‌ها استفاده کرد.

Atlas Fallen عنوانی نیست که ژانر اکشن نقش‌آفرینی را به جلو سوق دهد، اما بازی آنقدر سرگرم کننده است که این موضوع آن چنان مهم به نظر نرسد. حلقه گیم‌پلی راضی کننده است و مکانیک‌های جهش هوایی و ساندگلایدر به اندازه کافی روان هستند که حتی اگر در داستان اصلی را دنبال نکنید از کاوش در دنیای آن خوشحال خواهید شد. طراحی درهم و برهم دنیای بازی جذابیت خاصی دارد و مبارزات و پیمایش لذت‌بخش برای افرادی که به دنبال تجربه یک ماجراجویی سرگرم‌کننده هستند، به ارمغان می‌آورد.

بازیکنان از یک دستکش جادویی برای مبارزه با خدایان فاسدی استفاده می‌کنند، خدایان فاسدی که دنیا را شکل داده و آن را در حالت شنی رها کرده‌اند. تیم سازنده در مورد دشمنان مختلف، معروف به Sand Wraiths و توانایی‌های متفاوتی که بازیکنان می‌توانستند استفاده کنند، صحبت کردند. با استفاده از Essence Stones، آن‌ها توانایی‌های جدیدی مانند کُند کردن دشمنان با میدان‌های AoE و از بین بردن پرتابه‌ها را به دست می‌آورند. همچنین می‌توانید با استفاده از شیلد، حملات را متوقف کنید و ساختارهای عظیمی را برای پیشروی شکل دهید. جهان بازی Atlas Fallen نیز جالب است، برخی از انسان‌ها در کنار خدایان هستند، در حالی که برخی دیگر پناهگاه‌های امنی در زیر زمین می‌سازند تا از Sand Wraith‌ها جان سالم به در ببرند. بسیاری از مردم نام ندارند و بر اساس نقش‌هایشان شناسایی می‌شوند (مانند Cook).

بازی Atlas Fallen یک اثر اکشن RPG جهان باز با تعداد زیادی از بخش‌های پلتفرمینگ و هیولاهای بزرگ برای مبارزه است. اگر داستان ضعیف و گرافیک نه چندان خوب نسخه‌های کنسولی را کنار بگذاریم، ترکیبی از مبارزات عالی، کاوش‌های قوی و شخصی‌سازی‌های عمیق شگفت‌انگیز برای کشف در دنیای غرق شده در شن این بازی وجو دارد. حالت Co-op این اثر فقط به صورت آنلاین و بدون حالت کراس پلی است که کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد. اما Atlas Fallen به لطف عملکرد فنی خوب خود، به عنوان یکی از دنیای بهتری که اخیراً با یک دوست آن را کاوش کرده‌ام در ذهن من باقی می‌ماند.

جستجو