اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Remnant II

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Remnant II دنباله مستقیم بازی پر فروش Remnant: From the Ashes بوده و باید بازماندگان بشریت را در برابر موجودات مرگبار و خشن هدایت کرده و با باس‌هایی که ادعای خدایی دارند، در جهانی وحشتناک نبرد کنید. بازی را می‌توانید به تنهایی یا با همراهی دوستان خود تجربه کرده و در اعماق ناشناخته‌ها قدم گذارید. می‌توانید برای موفقیت تیمی را تشکیل داده و مهارت‌های خود را ارتقا دهید. چالش‌هایی در انتظارتان بوده و در مهم‌ترین ماموریت خود باید از انقراض بشریت جلوگیری کنید. ترکیبی از نبردهای دیوانه‌وار را خواهیم دید که با دشمنان حیله‌گرتان برقرار می‌شود.

نبرد با باس‌ها در مقیاس بزرگی جریان داشته و می‌توانید از ابزارها و سلاح‌های خاصی برای بهینه سازی بیوم‌ها و نبردهای پیش‌رو استفاده کنید. اگر شخصیت‌تان لول بالاتری داشته باشد، باس مقابل‌تان هم قدرت بیشتری خواهد داشت. با غلبه بر دشمنان خود، می‌توانید پاداش جدیدی کسب کرده و آن را به تیم‌تان تعمیم دهید. بازیکنان می‌توانند به دنیاهای جدید قدم نهاده و المان‌های عجیب و غریب و فراتر از آن را درک کنند. باید سعی در زنده ماندن داشته و از موجودات افسانه‌ای و دشمنان مرگ‌بارتان دوری کنید. جهان‌های متعددی در بازی جریان داشته و جهت کاوش، می‌توانید از سلاح‌ها و آیتم‌های خاصی استفاده کنید.

سیستم پاداش منحصر به فرد

ارتقا آیتم‌ها یک سری پاداش‌های اضافه برای شما خواهد داشت. مهارت بازیکنان در سیاه چال‌های عظیم ارزیابی شده و مناطقی را خواهیم دید که به‌صورت پویا تولید می‌شوند. داستان‌هایی هم در سراسر جهان‌های مختلف روایت می‌شود و سبب می‌شود که بیشتر در جهان آن غرق شوید. سیستم پاداش بازی تحت عنوان Expanded Archetype شناخته شده و قدرت‌های خیره کننده‌ای را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. چندین الگو توسط این سیستم پاداش به شما معرفی شده و می‌توانید انواعی از سبک‌ها را با هم دیگر ترکیب کرده و در گیم‌پلی بازی داشته باشید. وقتی به تاریخچه اثر قبلی مجموعه و دنباله آن نگاه می‌کنیم، کاملا حس می‌شود که ساخت بازی دوم برای آن می‌توانست ایده‌ای جسورانه باشد.

حال این اتفاق افتاده است و به دنبال دنباله‌های موفقی مانند Borderlands 2 و Assassin’s Creed 2، این اثر هم توانسته از جلوه‌های خارق العاده‌ای بهره برده و تجربه‌ای جالب را برای‌تان رقم بزند. مبارزات بازی روان‌تر و رضایت بخش‌تر بوده و می‌بینیم که ساخت و ساز و کرفت بازی هم اکنون بهبود یافته‌تر ادامه پیدا می‌کند. سازندگان باس فایت‌ها را ارزیابی کرده و امواج بی پایان باس‌های ساده نسخه قبل را از آن حذف کرده‌اند. می‌توانید وارد هر قلمرو شده و جمعی از ماموریت‌ها را انجام دهید.

دنباله‌ای موفق

سطوح بازی به‌شکل رویه‌ای تولید شده و البته در گاهی اوقات به طرز ناامید کننده‌ای ساده دنبال می‌شود. به نظر می‌رسد که دنباله این مجموعه شخصیت پردازی بهتری داشته و حداکثر می‌توانید دو متحد هم در مناطق مختلف بازی در کنار خود داشته باشید. جهان بازی مملو از دشمنان شیطانی بوده و بدون مهارت نمی‌توانید بر چالش‌ها چیره شوید. ایده‌های آشنای نسخه اول در این بازی دیده می‌شود و می‌توانید از آیتمی برای درمان خود تا تیرهای محدود هم استفاده کنید. بازی پس زمینه علمی-تخیلی خود را حفظ کرده و تنها روی فرمول آزمایش شده قبلی تمرکز نمی‌کند.

بهترین بخش‌های شوترهای جذابی مانند Borderlands و Outriders به این بازی اضافه شده است و پیجش‌های جالبی هم در بخش ساخت و ساز مشاهده می‌کنیم. سیستم غارت در بازی فوق العاده عمیق بوده و می‌توانید مجموعه‌ای قوی از جهان‌های متنوع را داشته باشید. درست مانند اثر قبلی، داستان سورئالی را می‌بینیم که به‌عنوان یک بازمانده باید به سراغش رفته و در سرزمین پسا آخرالزمانی، نژادی از درختان شیطانی به نام The Root را به نقطه نهایی‌اش برسانید. این شجره دنبال تلاش برای تسخیر جهان چندگانه بوده و یقینا مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

جستجو