اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Half-Life Alyx v1.5.4 (NoVR Mod)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

داستان بازی Half-Life Alyx بین نسخه اول و دوم روایت می‌شود و بازیکنان در نقش کاراکتری به نام الیکس وانس قرار می‌گیرند؛ شخصی که یکی از مؤسسین گروه مقاومت به‌حساب می‌آید. الیکس و سایر اعضای مقاومت در این بازی با یک سازمان به نام Citadel مبارزه می‌کنند. یکی از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی، تلپورت کردن است. بازیکنان به‌واسطه‌ی آیتم مخصوصی که دارند، می‌توانند بین سنگرهای محیط تلپورت کنند و موقعیت خود را برای نابودی دشمنان تغییر دهند. همچنین از این ویژگی‌ می‌توان برای مخفی‌کاری هم استفاده کرد. ولو سعی کرده به‌واسطه‌ی ویژگی نقل مکان، از المان‌های اشاره و کلیک در بازی خود استفاده کند. یکی از مشخصه‌های مجموعه Half-Life، هیولاها هستند که در نسخه Alyx هم شاهد آن‌ها هستیم و جدا از انسان‌ها، باید هیولاها را هم از بین ببرید.

Half-Life: Alyx نشان می‌دهد که چطور یک سازنده با کلاس کار جهانی، می‌تواند محصولی را برای واقعیت مجازی توسعه دهد که از نظر تعامل، جزئیات و طراحی مراحل در سطح عالی قرار دارد. به‌عنوان یک تجربه که از ابتدا تمامی المان‌های آن طراحی شده است و جهانی گیرا و قابل تعامل را به‌وجود آورده است، “هف لایف الیکس” یک تغییر دهنده شرایط برای واقعیت مجازی به‌حساب می‌آید. با وجود دوستان قدیمی، دشمنان جدید و داستانی جذاب، بازدید مجدد از City 17 تجربه‌ی هیجان‌انگیزی در این بازی به‌حساب می‌آید.

Alyx نشان می‌دهد که تمامی المان‌های موفق این مجموعه، به لطف واقعیت مجازی بهتر شده است. معماهای محیطی که نیازمند چشمانی تیز است، Headcrapها و احتمال پریدن روی صورت شما و داستانی مرموز از ویژگی‌های این بازی است. مجموعه هف-لایف به‌واسطه Half-Life: Alyx در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و نشان می‌دهد که چرا بازی نمی‌توانست ساختار دیگری [غیر از واقعیت مجازی] داشته باشد.

جستجو