اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Monster Hunter Rise + Sunbreak Deluxe

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Monster Hunter Rise روایت‌گر اتفاقاتی است که در دهکده کامورا رخ می‌دهد؛ جایی‌که شما به‌عنوان یک شکارچی تازه‌وارد، شناخته می‌شوید و با دریافت مأموریت‌های مختلف، باید سطح خود را بالا ببرید. رفته رفته بازیکن اطلاعاتی از یک رویداد به نام Rampage کسب می‌کند. در جریان رمپیج که آخرین بار ۵۰ سال پیش رخ داده بود، گروهی از هیولاها به دهکده کامورا حمله کرده بودند.

ازاین‌رو وظیفه شما در جریان کشتن هیولاها و ارتقای سطح خود، کسب اطلاعات حول رمپیج بعدی است. Monster Hunter Rise قرار نیست داستان پیچیده و درگیر کننده‌ای را ارائه دهد و از همان ابتدا، مشخص است که چه مواردی را برای شما آماده کرده است. بااین‌حال اگر تمامی محتویات بازی مثل قسمت Rampage بازی را تجربه کنید، با محتویات داستانی بیشتری روبه‌رو خواهید شد. نکته‌ای که در مجموعه مانستر هانتر وجود دارد، این است که همیشه گیم‌پلی تمرکز اصلی مجموعه است.

از نظر سیستم مبارزات و گیم‌پلی، کاربران از میان سلاح‌های بازی، باید سلاح مورد علاقه خود را انتخاب و هر نوع سلاح، مکانیسم مبارزه‌ای مخصوص به خود را دارد. ازاین‌رو دومین موردی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، طراحی متنوع و متعدد سلاح‌های بازی است. از سلاح‌های دوربرد گرفته تا سلاح‌های نزدیک و سرعتی، هرکدام ساختار مخصوص‌به خود را دارند. با تجربه‌ی بازی به‌واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید سلاح مورد نظر خود را انتخاب و هیولاها را از بین ببرید.

در طول نبردها به هیچ وجه تنها نیستید و دو همراه دارید که پالیکو و پالامیوت نام دارند. بازیکن در همان ابتدای بازی می‌تواند این دو همراه قهرمان داستان را هم تاحدی شخصی‌سازی کند. حال سوالی اصلی این است که همه‌ی این موارد ذکر شده در گیم‌پلی و سیستم مبارزات، تاچه اندازه روی روند بازی تأثیرگذار است. تنوع سلاح‌ها به چه شکل کار می‌کند؟ آیا همراه‌های شما کمک حال‌تان هستند یا صرفا در بازی قرار گرفته‌اند؟ مانستر هانتر رایز دارای ویژگی‌ای به نام Wirebugs است. یک حشره که از آن می‌توانید برای بالا رفتن از محیط و در مبارزات استفاده کنید. بعضی از ویژگی‌های Wirebug در مبارزات شامل داج کردن در مسافت بیشتر و پریدن روی هیولا می‌شود، اما اصلی‌ترین استفاده از Wirebugs، آسیب رسانی بیشتر به هیولاها است.

 

جستجو