اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Distant Worlds 2 Pathfinder

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بازی Distant Worlds 2 جهانی متفاوت به روی شما باز خواهد کرد و قرار است که یک تجربه استراتژیک فضایی را تجربه کنید. این اثر مورد توجه منتقدین هم قرار گرفته است و می‌توانید عمق استراتژی و گیم‌پلی نوبتی بسیار خوبی را همراه با وی تجربه کنید. بازی تجربه‌ای کاملا متفاوت است و می‌توانید در کهکشانی متشکل از ۲ هزار منظوره ستاره‌ای و ده‌ها هزار سیاره، قمر و سیارک، ماموریت‌های بازی را دنبال کنید. فرایند پیچیده‌ای برای تولید یک کهکشان وجود دارد و شما در چنین فرایندی باید به‌صورت مسالمت آمیز به انجام کاوش و ماموریت‌های بازی مشغول شوید.

بازی قابلیت تکراری بسیار خوبی دارد و این توانایی را هم خواهید داشت که بهترین پیشروی را در بازی تجربه کنید. می‌توانید از طریق دیپلماسی حرکت کرده و کهکشان‌ها را به‌صورت کاملا عمیق و سرگرم کننده جلو ببرید. می‌توانید امپراطوری خود را ساخته و گسترس دهید. بهبود چنین روندهایی در گرو حرکت در بین خطوط داستانی است و می‌توانید شرایط پیروزی را در بازی برای خود برقرار سازید. می‌توانید با هیولاهای فضایی هم نبرد داشته و سیاره خود را از خطر نجات دهید. باید به سراغ رازهایی در مورد تاریخ آشفته کهکشان رفته و همه چیز را به نفع خود پایان دهید.

بازی اتوماسیون هوشمندی دارد و می‌توانید آن را به سبک و سیاق خود جلو ببرید. از همه بهتر، همه المان‌های بازی با همدیگر ترکیب خواهند شد و به شما اجازه می‌دهند که شیوه خودتان را تکرار کنید. در این اثر، قرار است که کهکشان وسیع را جستجو کرده و همین‌طور عالی به حرکت خود ادامه دهید. آیتم‌های انتخابی در خدمت شما هستند و در بازی Distant Worlds 2 می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

جستجو