اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Dinosaur Fossil Hunter v2.1.8

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازی Dinosaur Fossil Hunter یک شبیه ساز جذاب داستانی است که در آن می‌توانید زندگی یک دیرینه شانس واقعی را تجربه کنید. باید به سراغ کشف سرزمین‌های مختلف رفته و فسیل‌های مختلفی را کشف و مطالعه کنید. می‌توانید اسکلت‌های مختلف را برای ساخت موزه خود آماده کنید. حقایق بسیار جالبی در مورد این موجودات منقرض شده وجود دارد که میلیون‌ها سال پیش روی زمین راه می‌رفتند. از همین موارد نکات جالبی را خواهید آموخت و می‌توانید در صورت علاقه به این رشته، تا انتها ادامه دهید. از ویژگی‌های بازی می‌توانیم به محیط بازی اشاره کنیم که از مناظر ایالات متحده الهام گرفته شده است.

در این بازی می‌توانید از ابزارهای مختلف کاوش و حفاری استفاده کرده و در جستجوی زمین‌هایی باشید که تغییر شکل می‌دهند. باید فسیل‌ها را برای نمایش در موزه خود آماده کرده و آماده و سرحال از بازدید کنندگان خود پذیرایی کنید. در حین مطالعه، اسکلت‌های دقیقی را خواهید داشت که به گونه‌های متعددی از دایناسورها ارتباط پیدا می‌کنند. در این بازی یک خط داستانی جذاب را دنبال خواهید کرد و می‌توانید به ناشناخته‌ها سفر کنید. برای جستجوی فسیل‌های منقرض شده که زمانی روی زمین حکمرانی کرده‌اند، ابزارهای متعددی به شما داده شده است و می‌توانید خودتان به دنبال آن‌ها بروید.

در این بازی می‌توانید به سراغ نابودی سنگ‌ها رفته و با تخلیه‌ آب‌ها جایزه خود را دریافت کنید. می‌توانید مناطق حفاری بسیاری را در بازی Dinosaur Fossil Hunter جستجو کرده و مطمئن باشید که می‌توانید از سرنخ‌های متعدد برای پیدا کردن فسیل‌ها استفاده کنید. این فسیل‌ها بینش بهتری نسبت به گذشته به شما خواهند داد.

جستجو