اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Necromunda Hired Gun

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

دانلود-بازی-Necromunda-Hired-Gun

 

بازی Necromunda Hired Gun داستان جذاب اکوسیستمی را تعریف می‌کند که برای به تعادل بخشیدن خود، از یک سلاح بزرگ و بی زحمانه استفاده کرده و به سمت اقیانوس می‌رود. در این راه تنها با داشتن پول و یک سگ وفادار می‌تواند روال قابل اعتمادی داشته باشید. همه به فکر شکار شما هستند و این سوال مطرح می‌شود که آیا می‌توانید در فضای خونین رقابتی زنده بمانید یا خیر. این بازی در سبک شوتر اول شخص دنبال شده و خشونت بسیار مهیجی هم در ادامه خواهد داشت. بازی در تاریک‌ترین نقاط شهر نام کندو جریان دارد و قرار است که یکی تجربه‌های جذاب Warhammer 40000 را تجربه کنید. گانگسترهای بزرگ شهر و جهش یافته‌های آن‌ها را نابود کرده و تلاش کنید که بهترین استفاده را از سلاح‌های خود ببرید.

در بازی Necromunda Hired Gun به سراغ تقویت نیروهای خود رقته و ببینید که بدن خود را به چه المان‌هایی می‌توانید تقویت کنید. دوازده نقطه از بدن شما قابل تنظیم بوده و می‌توانید برای پرش از دیوار، جهش روی نقاط مختلف و موارد دیگر از آن استفاده کنید. شما یک دستیار سایبری هم دارید که به عنوان کمک عمل کرده و می‌تواند خطرات را به شما گوشزد کند. سلاح شما بی پایان است و تقویت آن نیز به همین طور خواهد بود. باید امتیاز بالایی کسب کرده و بتوانید با ارتقا، پیشرفت بیشتری در بازی کسب کنید.

بازی Necromunda Hired Gun را می‌توانید در محیط‌های عظیمی تجربه کرده و ببینید که سریع و چابک بودن را تا چه مرحله‌ای می‌توانید ادامه دهید. سعی کنید دشمنان خود را بو کشیده و در برابر آن‌ها از سلاح‌های نابوده کننده خود استفاده کنید. همه چیز به شما و اعتمادتان به نیروهای خودی بستگی دارد. گاهی اوقات این اعتماد می‌تواند کار دستتان بدهد. پس به خودتان متکی بوده و سعی کنید که عملکردی درخشان از خود بروز دهید.

 

تصاویر-بازی-Necromunda-Hired-Gun
تصاویر-بازی-Necromunda-Hired-Gun
تصاویر-بازی-Necromunda-Hired-Gun
تصاویر-بازی-Necromunda-Hired-Gun
تصاویر-بازی-Necromunda-Hired-Gun
تصاویر-بازی-Necromunda-Hired-Gun

جستجو