اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

BIOMUTANT

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-BIOMUTANT

 

بازی BIOMUTANT در دنیای آخرالزمانی جریان دارد و بازیکنان می‌توانند در سبک نقش آفرینی و هنرنمایی در دنیای جهان باز آن، تجربه‌ای بسیار جذاب داشته باشند. سیستم نبرد بازی بی نظیر بوده و تجربه کاملا جدیدی را در صنعت بازی‌های ویدیویی به همراه دارد. شما باید هنرهای رزمی شخصیت اصلی بازی را یاد گرفته و کم کم در سیستم آن غرق شوید. این سیستم به شما اجازه می‌دهد که از تیراندازی و جهش چندباره نیز استفاده کنید. داستان بازی از این قرار است که یک بیماری طاعون زمین را نابود کرده است و خون، کل درخت زمین را فرا گرفته است. قبایل تقسیم شده‌اند و حال جهان در یک آشفتگی بزرگ قرار دارد.

در بازی BIOMUTANT باید سرنوشت خود را به دست گرفته و بتوانید به عنوان یک ناجی برای بشریت عمل کنید. حال سوال اینجاست که آیا می‌توانید چنین کاری را انجام دهید، یا اینکه به سرنوشتی تاریک‌تر دچار خواهید شد؟ از بهترین ویژگی‌های بازی می‌توانیم به سیستم نبرد سوم شخص آن اشاره کنیم که آزادی حرکت بیشتری به بازیکن داده و حتی می‌توانید سرعت و تمرکز را چاشنی کار خود کنید. باید از جهش‌های سریع در بازی استفاده کرده و فرم‌های جنگی جدیدی را در سبک Wung-Fu یاد بگیرید. این سیستم از طریق یادگیری و پیشرفت جلو می‌رود و می‌توانید مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

بازی BIOMUTANT شخصیت شما را به تکامل خواهد رساند و می‌توانید ساختار ژنتیکی خود را مجددا کدگزاری کنید. شما با استادانی ملاقات خواهید کرد که مهارت‌های شما را افزایش دهند. با چنین سیستمی، بازی هیچگاه قدیمی نشده و تا انتها می‌توانید آن را تجربه کنید. شما در معرض آلودگی‌های زیست محیطی هم قرار گرفته و باید در جهان بازی مراقب المان‌های خطرناک باشید. با یک آخرالزمان متفاوت روبرو هستیم و باید در برابر موجودات جهش یافته هم بهترین عملکرد خود را در نبردها نشان دهید. جهان در معرض حملات رادیو اکتیو قرار گرفته است و حال پناهگاه‌هایی را می‌بینیم که در جای جای زمین شکل گرفته‌اند.

BIOMUTANT ماجراجویی را در دل شخصیت شما ادامه خواهد داد و می‌توانید با تجهیز شخصیت خود، تجربه بهتری کسب کنید. می‌توانید سلاح‌هایی را به‌صورت منحصربه‌فرد ساخته و از ماسک گاز و اکسیژن برای کاوش در مناطقی که مرده حساب می‌شوند، بهره ببرید. تجهیزات محافظ هم وجود دارند که باید در محیط‌های آلوده کره زمین از آن‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب با شما است و باید راه‌هایی را برای زنده ماندن در این جهان پر جنب و جوش پیدا کنید. بازی یک داستان غیرعادی را تعریف می‌کند و رمز و رازهای بسیاری برای شما دارد. همین رمز و رازها و معماها هستند که علاقه مندی بازیکنان را برای ادامه دادن بیشتر کرده و کاری می‌کنند که از گشت و گذار در جهان رنگارنگ بازی هم لذت ببرید.

اسکرین-شات-بازی-BIOMUTANT
اسکرین-شات-بازی-BIOMUTANT
اسکرین-شات-بازی-BIOMUTANT
اسکرین-شات-بازی-BIOMUTANT
اسکرین-شات-بازی-BIOMUTANT
اسکرین-شات-بازی-BIOMUTANT

جستجو