اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Crash Bandicoot 4 Its About Time

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-Crash-Bandicoot-4-Its-About-Time

 

داستان بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time دقیقا پس از قسمت سوم روایت می‌شود و با اینکه مانند روال همیشه این سری، قرار نیست با یک داستان عمیق آشنا شویم ولیکن قصه کرش جدید در نوع خود فراتر از قابل قبول ظاهر می‌شود. همه چیز بازی حالا آپدیت شده و در سال ۲۰۲۰ که «جهان‌های موازی و بعدهای دیگر» ترند است، قرار است که ما با کرش و کوکو این بار وارد دنیاهای مختلفی بشویم. هر دنیا هم ماسک قدرتمند خودش را دارد و آکو آکوی دوست داشتنی در برابر آنها عملا هیچ حرفی برای گفتن ندارد!

اگر پیش‌تر و در بازی‌های گذشته کرش با تایتان‌های مختلف به قدرت‌های متفاوتی می‌رسیدیم، حالا قرار است با ماسک‌های دیگر که دوستان آکو آکو به شمار می‌روند، توانایی‌های خارق‌العاده‌ای کسب کنیم. یک ماسک زمان را کند می‌کند و دیگری قدرت چرخش بی‌نهایت و پرزوری را به کرش می‌دهد و یا یکی از ماسک‌ها جاذبه زمین را دگرگون می‌کند. همه این موارد تاثیر کاملا محسوسی روی گیم‌پلی بازی Crash Bandicoot 4 می‌گذارند، یعنی نقطه قوت و هسته و قلب اصلی این بازی.

 

هر شخصی که سری بازی Crash Bandicoot را می‌شناسد، می‌داند که نباید با انتظارات ویژه‌ای به سمت داستان و داستان‌گویی آن برود. ولی خوش‌بختانه Crash Bandicoot 4 It’s About Time در معرفی ذات داستانی خود به مخاطب تازه‌نفس هم عالی است و در عرض چند دقیقه به همه می‌فهماند که قصه در مقابل گیم‌پلی بازی، چه جایگاهی دارد. در نتیجه تک‌تک کات‌سین‌های داستانی، دیالوگ‌های جالب و کمدی تصویری «کرش بندیکوت ۴»، همواره حکم ارزش افزوده بر کشش گیم‌پلی چالش‌برانگیز و شیرین بازی را دارند.

بااین‌حال گیمرهایی که از سال‌ها قبل با سری بازی Crash Bandicoot همراه شدند، به کمک این بازی بیشتر لبخند می‌زنند. زیرا Crash Bandicoot 4 پرشده از ارجاعاتی به‌جا و عالی به قسمت‌های قبلی است که اصلا برای بازیکن‌های جدید مجموعه هم خسته‌کننده و آزاردهنده نمی‌شوند. این الگوی رفتاری را می‌توانید در بخش به بخش بازی ببینید؛ ارائه‌ی لذت و سرگرمی به همه‌ی مخاطبان و دادن کمی شیرینی بیشتر به طرفدارانی که سال‌ها ماجراجویی‌های کرش و کوکو را دنبال کردند.

 

تصاویر-بازی-Crash-Bandicoot-4-Its-About-Time
تصاویر-بازی-Crash-Bandicoot-4-Its-About-Time
تصاویر-بازی-Crash-Bandicoot-4-Its-About-Time
تصاویر-بازی-Crash-Bandicoot-4-Its-About-Time
تصاویر-بازی-Crash-Bandicoot-4-Its-About-Time
تصاویر-بازی-Crash-Bandicoot-4-Its-About-Time

جستجو