اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Yakuza 5 Remastered

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-Yakuza-5-Remastered

بازی Yakuza 5 Remastered که در نسخه عرضه شده در ژاپن زیر عنوان Yume, Kanaeshi Mono (ترجمه: برآورده‌کننده رؤیاها) را یدک می‌کشید، دومین جهش مهم برای این فرنچایز به حساب می‌آید. تغییر انجین، گسترش روایت به ۵ نقطه مختلف ژاپن و مقدمه چینی برای بزرگترین تقابل دو گروه مهم یاکوزای دنیای این سری یعنی گروه Tojo و Omi Alliance همه و همه دست به دست هم دادند تا این عنوان بعد از گذشت ۸ سال هنوز هم بزرگترین و حتی حماسی‌ترین نسخه این سری باشد، بزرگی‌ای که البته در برخی لحظات حس زیاده‌روی و اضافه‌کاری دارد.

از طرف دیگر بازی Yakuza 5 نقطه‌ای بود که طرفداران کم کم به این باور رسیده بودند که احتمالاً دیگر خبری از انتشار این سری در خارج از ژاپن نخواهد شد چرا که بعد از عدم موفقیت Yakuza Dead Souls و Binary Domain در بازار غرب، مدیریت سگا به این نتیجه رسیده بود که ساخته‌های Ryu ga Gotoku Studio آنقدر در بقیه دنیا طرفدار ندارند که ارزش هزینه ترجمه و انتشار را داشته باشد اما همکاری‌های بخش کوچکی از Sony باعث شد تا این اثر با تأخیری تقریباً نزدیک به ۳ سال بالاخره برای طرفداران در سراسر جهان عرضه و نهایتاً تبدیل به مقدمۀ دوران تازه‌ای برای این مجموعه شود

داستان «یاکوزا ۵» حدود ۳ سال بعد ماجراهای شماره چهارم و در روزهای منتهی به کریسمس ۲۰۱۲ اتفاق می‌افتد. Kazuma Kiryu قهرمان اصلی این سری از اوکیناوا و یتیم‌خانه خود خارج شده و با هویتی تازه در فوکواُکا به شغل راننده تاکسی مشغول است. علت این زندگی جدید، دور شدن از Haruka دخترخوانده‌اش است تا گذشته پر ماجرای «کازوما» تأثیری بر موفقیت «هاروکا» در مسابقه استعدادیابی و آینده او به عنوان یک هنرمند نگذارد. مؤسسه‌ای که هاروکا را زیر بال و پر خود گرفته همچنین قبول کرده تا تمام هزینه‌های زندگی دیگر کودکان ساکن یتیم‌خانه را هم تقبل کند و کازوما بین تنهایی خودش و آینده آن‌ها، تنهایی و تبعید خودخواسته را انتخاب کرده است.

همه چیز به درستی پیش می‌رود و کازوما کم کم در حال عادت کردن به این زندگی است که Daigo Dojima، رهبر گروه «توجو» سوار تاکسی کازوما می‌شود و گم شدن «دایگو» بعد از این ملاقات ناگهانی مجدداً کازوما را به دنیایی بازمی‌گرداند که ظاهراً هر چه بیشتر برای خلاصی از آن تلاش کند، با شدت بیشتری به سوی آن فراخوانده می‌شود. ماجرای کازوما اما فقط بخش کوچکی از داستان است و Taig Saejima و Shun Akiyama دو قهرمان دیگر شماره قبلی هم مجدداً به عنوان شخصیت‌های تحت کنترل برگشته‌اند و به این سه نفر هاروکا و شخصیت جدیدی به نام Tatsuo Shinada هم اضافه شده‌اند که قصه هر کدام، بخشی از ماجرایی را روشن می‌کند که ۱۵ سال در حال شکل‌گیری بوده است.

برخلاف قسمت چهارم که یک داستان خطی داشتیم که با پیشروی عادی جنبه‌های مختلف آن برای مخاطب روشن می‌شد، در بازی Yakuza 5 با یک تار عنکبوت طرف هستیم که با روشن شدن هر جنبه از داستان، سؤال‌های بیشتری برای مخاطب به وجود می‌آید. خیانت‌ها و مرگ‌ها این بار غیرمنتظره‌تر از همیشه هستند و حدس زدن اینکه دقیقاً چه کسی عروسک گردان اصلی ماجراست برای اولین بار در سری یاکوزا کاری نسبتاً سخت است و با روایتی طرف هستیم که استفاده از لفظ “Epic” برای آن چندان اشتباه به نظر نمی‌رسد.

تصاویر-بازی-Yakuza-5-Remastered
تصاویر-بازی-Yakuza-5-Remastered
تصاویر-بازی-Yakuza-5-Remastered
تصاویر-بازی-Yakuza-5-Remastered
تصاویر-بازی-Yakuza-5-Remastered
تصاویر-بازی-Yakuza-5-Remastered

جستجو