اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Yakuza 4 Remastered

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-Yakuza-4-Remastered

 

 

بازی Yakuza 4 نسبت به شماره سوم از همه نظر پیشرفت کرده بود و چیزی که باعث جالب‌تر شدن دستاوردهای آن می‌شد، فاصله زمانی کوتاه بین عرضه این دو نسخه بود. یاکوزا ۴ حدود یک سال بعد از نسخه قبلی به بازار عرضه شد و این در حالی بود که استودیوی سازنده همزمان با این پروژه، ساخت چند عنوان دیگر را هم به پیش می‌برد اما محصول نهایی به شکلی غیرمنتظره نه تنها دچار مشکلات معمول فرنچایزهای سالانه آن نشد، بلکه از همه نظر پیشرفت کرد.

داستان بازی Yakuza 4 برخلاف همیشه با «کازوما» آغاز نمی‌شود و این بار با شخصیت تحت کنترل جدیدی به نام Shun Akiyama طرف هستیم. «آکیاما» یک نزول‌خور ساکن Kamurocho است که تفاوت های قابل توجهی با دیگر نزول‌خورهای توکیو دارد، اول اینکه هیچ گونه وابستگی بین آکیاما و گروه‌های یاکوزا وجود ندارد و او کاملاً مستقل به کار خود مشغول است و دوم اینکه آکیاما در قبال پولی به دیگران قرض می‌دهد هیچ گونه سودی از آن‌ها دریافت نمی‌کند و فقط کافیست تا افراد متقاضی، از آزمونی که آکیاما برای آن‌ها ترتیب می‌دهند، سربلند بیرون آید.

برای آکیاما اینکه افراد چه شخصیتی دارند و با این پول چه کار می‌کنند از خود پول و بازگشت آن مهمتر است. آکیاما روی آدم‌ها و نقشی که آن‌ها قرار است در «کاموروچو» بازی کنند، سرمایه‌گذاری می‌کند و یکی از افرادی که آکیاما امید بسیاری به کارهای بزرگ او دارد Hiroaki Arai است که یک نیروی میان رده گروه Tojo به حساب می‌آید و آکیاما امیدوار است تا این فرد بتواند خلأ حاصل از خروج «کازوما» را پر کند اما هر آدم عاقلی می‌داند که در کاموروچو هیچ نقشه‌ای آن طور که انتظار داریم پیش نمی‌رود و یک قتل ناگهانی، آتش جنگ تازه‌ای در دنیای خلافکاران را روشن می‌کند و به این ترتیب سرنوشت آکیاما به ۳ نفر دیگر گره می‌خورد.

برای حل مشکلات روایی نسخه قبلی در Yakuza 4 شاهد یک تغییر فرمول هستیم که اتفاقاً به خوبی هم جواب می‌دهد. تمرکز قسمت‌های قبلی بر یک شخصیت در داستان‌هایی که معمولاً قطعات متحرک بسیاری داشتند باعث می‌شد تا برخی لحظات اضافه به نظر بیایند و وجود لحظاتی که برای شخصیت‌پردازی لازم بود گاهی ریتم روایت کلی را مختل می‌کرد. در این فرمول جدید، داستان به ۴ بخش تقسیم شده که هر بخش قهرمان خاص خود را دارد و داستان این ۴ قهرمان در طول روایت در نقاطی با هم تلاقی دارند تا اینکه در انتها به طور کامل به هم متصل می‌شوند.

در مورد آکیاما به اندازه کافی صحبت کردیم، نفر بعدی Taiga Saejima است، عضوی قدیمی از «توجو» که به دلیل قتل ۱۸ نفر از افراد یک گروه رقیب به اعدام محکوم شده و ۲۵ سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان منتظر اجرای حکم خود است اما شرایطی به وجود می‌آید که بعد از این همه سال، تصمیم به فرار از زندان می‌گیرد. نفر سوم Masayoshi Tanimura، افسر پلیس جوانیست که مرگ پدرش که او هم پلیس بوده به ماجرای ۲۵ سال پیش «تایگا» مرتبط است. نفر آخر هم کازوماست که باز هم ناخواسته وارد ماجراهایی می‌شود در تمام ۵ سال گذشته تلاش داشته تا به طور کامل از آن فاصله بگیرد.

 

 

تصاویر-بازی-Yakuza-4-Remastered
تصاویر-بازی-Yakuza-4-Remastered
تصاویر-بازی-Yakuza-4-Remastered
تصاویر-بازی-Yakuza-4-Remastered
اسکرین-شات-بازی-Yakuza-4-Remastered-PS4
اسکرین-شات-بازی-Yakuza-4-Remastered-PS4

جستجو