اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Minecraft Dungeons v1.7.3.0

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

دانلود-بازی-Minecraft-Dungeons

 

بازی Minecraft Dungeons ساخته اخیر موجانگ و دابل ایلون به‌هیچ عنوان یک محصول پیچیده و مناسب برای کهنه‌کارهای بازی‌هایی نظیر دیابلو نیست. ماینکرفت دانجز سعی دارد تا با نگه داشتن برخی ویژگی‌های یک بازی دانجن کرالر در مینیمال‌ترین شکل ممکن، جوانان را با دنیای این سبک آشنا کند. داستان ماینکرفت دانجز با نمایش ایلیجر جوان آغاز می‌شود؛ جایی که ایلیجر کودک از خانواده خود رانده شده است و برای پیدا کردن خانه‌ای جدید به یک روستا می‌رسد، اما آن‌جا چیزی جز نفرت روستاییان نمی‌بیند. خشم و نفرت ایلیچر به‌خاطر ظلمی که روستاییان به او کردند او را باری دیگر سرگردان می‌کند، اما تغییری در راه است.

ایلیگر خشمگین و پر از نفرت در پایان راه درنهایت به کوهی باستانی می‌رسد که در آن‌جا سنگی قدرتمند نهفته است؛ Orb of Dominance. با لمس Orb of Dominance اکنون قلب او تنها انتقام را می‌بیند. هر آنکه در مقابل آرچ ایلیجر تعظیم کند زنده می‌ماند و هرکس که مقاومت کند خواهد مرد. خون‌خواهی آرچ ایلیجر درنهایت انگیزه جمعی از قهرمانان را برای نابودی او بر‌می‌انگیزد. داستان ماینکرفت دانجز ساده و بی‌آلایش است. اما این سادگی به خوبی با دنیای زیبای بازی در هارمونی قرار دارد. با ورود به هریک از مأموریت‌ها راوی روایتی از شرایطی را که منطقه در آن به‌سر می‌برد،‌ بازگو می‌کند.

ماینکرفت دانجز هم به‌صورت آفلاین و هم به‌صورت آنلاین قابل بازی است. اما تنها تفاوت این دوحالت در تجربه مراحل با سه بازیکن دیگر است. برای تمام کردن ماینکرفت دانجنز تنها به ۵ ساعت زمان نیاز دارید اما به‌لطف حضور درجه سختی متفاوت، ارزش تکرار بالایی دارد. درحالی‌که در ابتدا روی درجه سختی نورمال بازی را شروع می‌کنید، بعد از پایان بازی قادر به آزادسازی درجه سختی ادونچر و در ادامه آپوکالیپس خواهید بود. در درجات سختی بالاتر قدرت ضربه و سلامت دشمنان افزایش پیدا می‌کند اما با کشتن آن‌ها نیز آیتم‌های بهتری را به‌دست می‌آورید.

در مجموع شما قادر به شخصی‌سازی ۶ جایگاه از جمله سه جایگاه برای سلاح، تیروکمان و زره و سه جایگاه برای آیتم‌های ویژه هستید. سادگی طراحی این بخش باعث شده است تا خبری از درخت مهارت‌های رایج در بازی‌ها نباشد. با وجود تعریف «سطح»‌ برای شخصیت اصلی داستان، افزایش سطح تنها یک پوینت Enchantment برای افزایش سطح سلاح‌ها به کاربر می‌دهد.

 

اسکرین-شات-بازی-Minecraft-Dungeons
اسکرین-شات-بازی-Minecraft-Dungeons
اسکرین-شات-بازی-Minecraft-Dungeons
اسکرین-شات-بازی-Minecraft-Dungeons
اسکرین-شات-بازی-Minecraft-Dungeons
اسکرین-شات-بازی-Minecraft-Dungeons

جستجو