اینستگرام ما

اینستگرام ما 

ما را در اینستگرام دنبال کنید

 

niloofarabi7393

×

هشدار

خطا در بارگذاری کامپوننت: com_tags، کامپوننت پیدا نشد

Total War THREE KINGDOMS A World Betrayed

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دانلود-بازی-Total-War-THREE-KINGDOMS

بازی Total War Three Kingdoms به عنوان جدیدترین ساخته‌ی کمپانی کریتیو اسمبلی می‌باشد. این بازی مورد انتظار شما را به چین باستان می‌برد؛ به دوره‌ای پر تلاطم که سه امپراطوری بزرگ در حال رقابت و نبرد برای تصرف کل کشور چین هستند. در این بازی شما باید انتخاب کنید که در سمت کدام‌یک از این قدرت‌ها و فرماندهان آنان هستید و می‌خواهید چطور کنترل چین باستان را در دست بگیرید. این بازی با تغییرات و ویژگی‌های جدیدی که در خود دارد، طعم تازه‌ای از سری توتال وار را به مخاطب می‌دهد.

داستان بازی Total War Three Kingdoms مربوط می‌شود به وقایع اواخر قرن دوم و اوایل قرن سوم میلادی که سلسله‌ی هان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سلسله‌های تاریخ چین دیگر وجود خارجی نداشته و به طور کامل تجزیه شده است. شخصی به نام دونگ ژو از طریق امپراطور خردسال که کودکی بیش نیست و تنها نام امپراطور را یدک می‌کشد و دو فرمانده به نام‌های سائو سائو و یوان شائو، به عنوان اصلی‌ترین شخصیت چین باستان حکم‌رانی می‌کند که البته همکاری آن‌ها در قالب یک اتحاد بسیار شکننده واقع شده است. داستان این بازی تا حد زیادی بر اساس یک رمان که توسط شخصی به نام لو گوان‌ ژونگ در قرن چهاردهم میلادی نوشته شده، روایت می‌شود. بازی به شدت به این رمان وفادار بوده و تا حد بسیار زیادی متاثر از آن است. این را می‌توان از ابرقدرت بودن برخی از شخصیت‌های بازی و حرکات تاکتیکی حیرت‌آوری که می‌توانند انجام دهند متوجه شد.

ابرقدرت بودن برخی از این شخصیت‌ها خود را به طور کامل جایی نشان می‌دهد که قادر هستند یک واحد صد نفره از نیروهای نظامی را به تنها حریف بوده و شکست دهند. جانوس گاسپار، کارگردان بازی، در وب‌سایت توتال وار اینطور گفته که فرماندهان و قهرمانان بازی، نقشی بسیار اساسی در آن ایفا می‌کنند و به نوعی هسته‌ی اصلی آن محسوب می‌شوند. به طوری که تعاملات، میزان دوستی یا دشمنی آنان با سایرین، رقابت و شخصیت آنان به حدی مهم است که می‌تواند ورق را به نفع یا ضرر شما برگرداند و به طور کلی سرنوشت کمپینی که در حال بازی در آن هستید را تغییر دهد. در یک کلام، این‌چنین تاثیری از حضور فرماندهان تا به حال در هیچ کدام از نسخه‌های سری توتال وار دیده نشده است.

در این نسخه برخلاف تمامی نسخه‌های پیشین که باید یک فکشن یا دولت خاص را انتخاب می‌کردید تا بتوانید کمپین خود را شروع کنید، باید از بین یازده فرمانده‌ی کاملا منحصر بفرد، یکی را انتخاب کنید و به فتوحات خود بپردازید. هریک از این شخصیت‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا علاوه بر ساخت و تربیت نیروهای نظامی، به یک‌سری فرمانده و قهرمان ویژه‌ی آن شخصیت نیز دست پیدا کنید. هر یک از این ژنرال‌ها همچنین دارای ویژگی‌ها و آیتم‌های کاملا منحصر بفرد هستند که بازی با هریک را دارای حال و هوای خاص به خود می‌کند. می‌توان گفت که هر یک از این یازده ژنرال اصلی، شبیه به لردهای افسانه‌ای بازی Total War: Warhammer هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی این است که قهرمانان آن در کلاس‌های مختلفی طبقه بندی می‌شوند و دارای قابلیت‌های اولیه و ثانیه‌ی مختص به خود هستند. این کلاس‌ها شامل سه گروه Guardians، Strategists و Commanders می‌شوند.

 

اسکرین-شات-بازی-Total-War-THREE-KINGDOMS
اسکرین-شات-بازی-Total-War-THREE-KINGDOMS
اسکرین-شات-بازی-Total-War-THREE-KINGDOMS
اسکرین-شات-بازی-Total-War-THREE-KINGDOMS
اسکرین-شات-بازی-Total-War-THREE-KINGDOMS
اسکرین-شات-بازی-Total-War-THREE-KINGDOMS

 

 

 

 

جستجو